Tuesday, May 13, 2014

faedah ke bedah ?

harini ayam berkokok luar dari biase,tetibe aku denga macam ayam tu berkokok lagu justin bieber,baby
apa nasib jam pun dah kul seploh aku bangun.
lipat segala gebor dan tilam 
capai tuala mandi
jenguk dapo tengok mak masok mende perut gua memeinta kemain lagik
sebelum dia melalak panjang baik aku bg makan
bukak tudung saji ada mee sup,pehh
mee sup habes sepinggan aku tgk tb
bukak feveret canel 617 jap g ada cite best
oscar oasis
layan kartun sampai ke petang
sampai ke tb 9 aku merayau carik kartun
kul 7 aku bukak cite ijue iclam berlakon pulok
malam aku makan 
lepas makan tgk drama drama power kat tb 3 takpun tb 104
tengoh malam aku online
lepastu tidur


sebelum aku tido rini,aku sempat buat konklusi kehidupan aku yang tak berapa nak faedah ni

AKU KENE BUAT SESUATU YANG BERFAEDAH BILA AKU CELIK MATA ESOK !

No comments:

Post a Comment