Sunday, May 18, 2014

engko ada pakwe ?

"Engko ada pakwe ?woi baklaaa bagi aku tengok pakwe engko !"-kata seorang malaun.

Aku pandang dengan tenang,"Takde laa,aku tengah tunggu tuhan settel kan pasal hal jodoh aku ni,aku tunggu jek" sambil gelak pelesu 2 saat dengan muka mengcover yang sebenarnya aku tengah alone gila ni.

hakikat realiti,aku tak tahu siapa bakal bakal imam aku.
aku dah terbiasa dengan hidup sunyi ni yang membuatkan aku mungkin satu hari nanti kesibukan dengan memberi komitmen pada sang kekasih buat aku jadi rimas dan rimas.

Selang 5 saat kemudian,"Jodoh kene carik gilaaa,bukan bergolek datang engko bukan cantik macam nora danish"-kata seorang malaun lagi

"Natang mu" aku senyap dan menghela napas sedalam 5 inci

apsal la manusia keliling aku sekarang sibuk nak cakap pasal mokwe,pokwe laki bini kahwin hantaran kahwen relationship goal sweet things,rimas betul.spesis sekeliling yang asyik mendesak buat aku rasa rimas buat aku rasa nak in relationship sedangkan bende ni bende bende biasa je.chill zraa 

bebel 2 menet dalam hati,aku diam kan aje,malas aku melayan kerenah malaun malaun ni.kang makin melayan kang makin melalut sampai ke bangla.

walauapa pun haqaq tenang jek ni.malas nak pikir nak capai target kene kahwin umo ni umo ni
sementara boleh chills kita chills jelaa dengan hidup ni dak ?pehh berliterasi nye aku kahkahkah
bukan apa,aku tengah sedapkan hati aku ni sepuya tak mendesak sangat in relay.
bak kata omputeh
"love when ure ready,not when ure lonely"

jadi lonely tu kita ganti dengan bende bende best macam layan movie,walaupun engko akan down bila tengok love movie tapi atleast boleh lah melayan jiwa kau kejap.
tuntutan nak menagih cinta mesti wujud,atleast bila tengok movie movie macam tu akan kureng sikit ketagih tu.-khayal dalam imaginasi.
ye itulah yang aku maksudkan 
mari berimaginasi sahaja.bagi aku imaginasi pun dah cukup memuaskan 
hahaha horny gila pulak ayat aku.

okbyeeeeeee


No comments:

Post a Comment