Monday, May 19, 2014

perawan idaman

sape lelaki idaman engko orang eh ?
macam kpop ke ?macam wakdoyok ke ?macam justin bieber ke....?errr justin bieber ?! ahahaha

well said lelaki dalam mesia ni memang banyak yang hensem hensem yang manis manis yang berbicara nya suweek suweek sahaja.

yang hati nya bersih yang hati nya beriman yang pokok cerita nya boleh dibuat laki lah !

sape tanak lelaki idaman sendiri kan ?
ok setiap perempuan mesti ada definisi hensem nya yang tersendiri
macam aku pun ada definisi tersendiri tentang lelaki idaman.

hensem ikut kamuih hidup aku-lelaki yang pandai mengusik emosi seorang perempuan atau boleh didefinisikan sebagai romantik.okay tak lah yang berapa romantik kot ?

aku suka lelaki yang ego nya tinggi dalam bab nak confess isi hati dia.yang pura pura tak care tapi sebenarnya dia care dengan perempuan tu.

aku terpaling cair dengan rambut seorang yang bernama lelaki
yang panjang parasa dahi.pehh
bilamasa dia flip hair pulak,pehhh dah macam milo ais aku cair.
TERPALING AKU CAIR BAB TU LAH !

jangan lah ada malaun mana flip hair depan aku,mesti cair itu jam jugek,itu jam jugek aku keras memerhati dia.
kahkahkah apa punya perangai le aku ni

baiklah tak semstinya lelaki yang kita nak tu,kita dapat.
bukan tak dapat,tapi tak semudah tu tuhan nak turun kan satu manusia dekad engko dengan wishlist yang engko nak ada pada lelaki tu.
mesti lah usaha--doa.

doa doa doa lah kat tuhan ko nak spesis lelaki yang macam mana.
jangan doa mintak yang spesis kambing pulak.susah nanti aok.kahkahkah

banyak betul aku berbicara pasal manusia lelaki ni.

kalau lah aku jadi zara dalam #Jodoh tu.............................................................

No comments:

Post a Comment