Wednesday, April 23, 2014

99% fantasi

Hidup aku 99% aku hidup berlandaskan fantasi
beralaskan cerita cerita dongeng
bertuhan kan imaginasi rekaan sendiri
berpandukan hidup kiah rongeng

hanya 1% tu aku tak yakin
adakah realiti atau fantasi
hahahahahaha
entah pape pemikiran aku
langsung tak kehadapan
langsung tade cirik ciri orang berjaya

tapi kalau la aku diberi 3 permintaan
mmg aku pilih hidup dalam dunia fantasi
yang khabar nya semua indah indah belaka
yang diceritanya suma seronok seronok belaka
tak macam realiti
ibarat dipaksa berjalan di atas titi dengan ada tertusuk jarumatas nya,dan kalau diberi pilihan untuk terjun tetapi ada buaya nya pula
hidup tak penah putus dengan masaalah.

kalau ikut fantasi aku
aku dah gibab jadik manusia,aku nak jadi kucing
tiap hari ada orang sayang,ada orang belai,ada orang bagi makan
kemudia spend hari hari ku dengan tidoooo dan bermain.
ah indah.

No comments:

Post a Comment